טיול מודרך בתל אביב כם טיולי לב סיור שיקח אותכם בתי הקפה, הברים, השוק, התרבות וההיסטוריה הופכים את תל אביב ליעד המושלם לטייל בו. השווקים והטעמים המיוחדים, השופינג והאתרים ההיסטוריים יהפכו את הטיול שלכם בתל אביב לחווה בלתי נשכחת של כיף. לאן הולכים? מה כדאי לדעת על תל אביב? כל התשובות במאמר שלפניכם

טיול מודרך בתל אביב הוא אחד הבילויים המרתקים, המעניינים והמהנים במיוחד שיש לעיר העברית הראשונה להציע. העיר שכבר מזמן מרגישה כמו בחו"ל לוקחת אתכם למסע מופלא בין תרבויות, צבעים, טעמים וריחות. שכונת "נווה צדק" הנמצאת בדרום העיר, נחשבת בעיני רבים לשכונה היפה ביותר בעיר. נקודות ציון היסטוריות, מוזיאונים קטנים ומופלאים, בתי קפה וחנויות בוטיק מעניקים לאזור קסם מיוחד. בנוסף, טיול מודרך בתל אביב יכול לשלב גם ביקור בשכונת "פלורנטין" הסמוכה המציעה אווירה בועטת וייחודית ושפע של יצירות על הקירות בשכונה הכי עשירה באמנות רחוב. טיול מודרך בתל אביב מאפשר לכם לקבל הצצה לעיר שלא נחה לרגע ומזמינה אתכם ליהנות מטעמים, תרבות ואווירה מופלאה.

טיול מודרך בתל אביב
טיול מודרך בתל אביב | סיור בעיר ת"א עם מדריך

סיורים נוספים מבית טיולי לב:

אחד הדברים היותר מהנים ומומלצים בעיר תל-אביב עבור חברות וארגונים הוא הוא יום כיף לעובדים בתל אביב. לא עוד בילויים גנריים ומשעממים המאפיינים ימי כיף של מקומות עבודה רבים, יום כיף לעובדים בתל אביב מבטיח שכולם ייהנו מחוויה בלתי נשכחת. סיור טעימות בשווקיה, טיול רגלי מתובל בסיפורים כדי להכיר את המקומות היפים ביותר בעיר הופכים את יום כיף לעובדים בתל אביב ליום שהאירוע שלכם לא ירצו שהוא יגמר. בתל אביב, כל אחד מוצא את עצמו. רחובות אלנבי ושינקין הפופולריים מהווים אבן דרך לחובבי השופינג. בנוסף, באזור הרחובות בוגרשוב וקינג ג'ורג' תמצאו מבחר עצום של הנעלה, ביגוד, מתנות ושפע של "פיצ'עפקסים" במחירים זולים.

סיור טעימות בשוק הכרמל הוא תחנת חובה בכל ביקור שלכם בתל אביב. בין אם אתם מגיעים יחד, עם בן או בת הזוג, עם המשפחה או עם חברים, סיור טעימות בשוק הכרמל יאפשר לכם לטעום מגוון רחב של טעמים המגיעים מעדות שונות ומגוונות. בנוסף, סיור טעימות בשוק הכרמל יחזיר אתכם לטעמים ולריחות של תל אביב הנוסטלגית של פעם ובו זמנית גם יעניק לכם טעימה מהעיר הצעירה, התוססת וכנראה גם המודרנית ביותר בישראל. אוכל תימני, טריפוליטאי, רומני, עיראקי ופולני הם רק חלק קטן מהמגוון הקולינרי העשיר והמרתק שיש לשוק הכרמל להציע. השוק הוותיק שהוקם לפני יותר מ-80 שנה טומן בחובו סיפורים מרתקים, צבעים וריחות שלא תמצאו בשום מקום אחר. עם השנים, הפך שוק הכרמל לפסיפס נדיר של מנהגים ועדות ואפילו שינה את פניו והפך משוק עממי ופשוט לשוק מודרני שעמוס בדוכנים, מסעדות ומקומות אותנטיות.

תמונות נבחרות:

תגיות
אוכל רחוב דוכני אוכל טיול בתל אביב טיולי לב טיול מודרך בתל אביב יום כיף בירושלים יום כיף בתל אביב יום כיף לעובדים יום כיף לעובדים בתל אביב ימי כיף לעובדים מדריך טיולים בשוק כרמל מדריך טיולים בשוק לוינסקי מדריך טיולים בתל-אביב מתנה זוגית ליומולדת מתנת יומולדת להורים מתנת יומולדת לסבא סיור אוכל וירטואלי סיור ביפו סיור בכרם התימנים סיור בנווה צדק סיור בשוק הכרמל סיור בשוק הפשפשים סיור בשוק התקווה סיור בשוק לוינסקי סיור בשוק מחנה יהודה סיור בשוק נתניה סיור בתל אביב סיור טעימות בלוינסקי סיור טעימות בשוק הכרמל סיור טעימות בשוק הפשפשים סיור טעימות בשוק לוינסקי סיור טעימות בשוק מחנה יהודה סיורי אוכל לחברות סיורים בירושלים סיורים בתל אביב סיורים לאורחים מחוץ לארץ סיורים מודרכים בירושלים סיורים מודרכים בתל אביב סיורי שווקים לחברות סיורי שכונות סיור מודרך ביפו סיור מודרך בשוק נתניה סיור קולינרי בשוק נתניה סיור קולינרי עצמאי סיור שווקים עם הטלפון